неділю, 30 листопада 2014 р.

Спілкування у родині - дуже важливий аспект виховання.

Меморандум вашої дитини
 
v Не псуйте мене. Я чудово знаю, що не повинен одержувати все, про що прошу. Я просто перевіряю вас .
v Не застосовуйте силу в стосунках зі мною. Інакше це навчить мене думати, що сила – це єдине,  що має значення.
v Не давайте обіцянок: може виявитися, що вам не вдасться їх дотримати.
v Не примушуйте мене відчувати себе меншим, ніж я насправді, я компенсую це тим, що поводитиму себе, як «пуп землі».
v Не робіть за мене того, що можу зробити сам. Інакше я почуватимусь немовлям, вимагатиму, щоб мене обслуговували.
v Не робіть мені зауважень у присутності інших людей. Я сприйму ці зауваження, якщо ви поговорите зі мною віч-на-віч.
v Не примушуйте мене вважати, що мої помилки – злочин. Я повинен навчитися робити помилки, не вважаючи при цьому, що ні на що не здатний.
v Не оберігайте мене від наслідків моєї діяльності. Мені необхідно вчитися на власному досвіді.
v Не уникайте прямих і чесних питань.
v Ніколи не стверджуйте, що ви довершені і не грішні. Інакше мені доведеться бути гідним недосяжного.
v Ніколи не вважайте, що вибачитись переді мною нижче вашої гідності.
v Не турбуйтесь про те, що ми проводимо разом дуже мало часу. Важливо те, як ми його проводимо.
v Ставтесь до мене так, як ви ставитесь до своїх друзів. Тоді я теж буду вашим другом.
(За матеріалами навчально-методичного посібника "Всеполтавський посвіт школи-родини")


Немає коментарів:

Дописати коментар